Henna Ruonela, Kerabit Aurinkosähkö
“Hyvä kommunikaatio sekä asiakkaiden että asentajien kanssa auttaa onnistumaan”
Tapaamme työpäällikkö Henna Ruonelan Kerabit Aurinkosähköltä: “Hyvä kommunikaatio sekä asiakkaiden että asentajien kanssa auttaa onnistumaan”
Henna Ruonela on suhteellisen uusi kasvo Kerabit Aurinkosähköllä, hän liittyi reilu vuosi sitten porukkaan.
– Vastaan Kerabit Aurinkosähköllä asennuksista alusta loppuun, Henna kertoo. Toisin sanoen hoidan asennuksiin resurssoinnit, pidän yhteyttä asiakkaisiin ja osallistun aloituspalavereihin, hoidan tarvittavat luvat ja dokumentaation sekä ohjaan työntekijöitä ja autan mahdollisissa työmaalla esiin tulevissa ongelmatilanteissa. Lisäksi teen projektikohtaista tunti- ja asennusvaiheseurantaa sekä laskutusta, Henna jatkaa. Toimenkuvaan kuuluu myös asentajien esimiestyö sekä yhteistyö aliurakoitsijoiden kanssa.
Henna mainitsee onnistuneen lopputuloksen kannalta oleellisiksi kommunikaation ja turvallisuusasiat.
– Hyvä kommunikaatio niin asiakkaiden kuin asentajien kanssa on välttämätöntä, muuten syntyy ongelmia, Henna painottaa. Toinen on turvallinen työskentely: katoilla kun työskennellään ja ollaan sähkön kanssa tekemisissä, niin ammattitaitoiset asentajat, kunnossa olevat ohjeistukset ja hyvät varusteet ovat tärkeitä.
Viimeiseen kysymykseen, mikä on palkitsevinta työssäsi, Henna vastaa näin:
– Kun sekä asiakas että asentajat ovat tyytyväisiä, niin silloin olen minäkin 😊